خانومایی ک آزمایش گلوکز دادین بدون بیمه هزینش چند شد؟؟

۱۰ پاسخ

بستگی به جایی هم که میری داره

من با ازمایش برای بررسی کم خونی و ویتامین دی و تیرویید و ازمایش ادرار همش شد ۸۰۰ ازاد

۷۳۰تومن

۶۰۰تومن آزادش بود

برا من ازاد میشد3400 با بیمه شد 1400

دو مرحله ای هس یا سه مرحله?

750شد

250تومن

۳۰۶ تومن

۹۸۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری