۷ پاسخ

دو تومن اابته با داپلر

۶۰۰اینا تهران آزاد
من داپلر جفت هم دارم باهاش
گفت ۱۴۰۰ اینا باهم

چه سونویی داره ۲۸ هفته?

من ازاد دادم 536تومن شد

هزینش ۵۰۰،۶۰۰ ت میشه

چه سونویی هس؟

من آزاد پرسیدم ۱۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی
مامان دلنیا مامان دلنیا هفته سی‌ودوم بارداری