۷ پاسخ

۱۳۰۰تو آزمایشگاه مظفری

بدون بیمه و دفترچه ۳۰۰ یا ۴۰۰ تازه دوماهه دادم‌توآزمایشگاه

سلام
من ۲ روز پیش آزمایش دادم با بیمه سلامت ۵۵۰ تومن شد

سلام آزمایشگاه حیات هیچ پولی از من نگرفتن

من توآذرابادگان داده بودم اون موقع ۱۶۰ تومن اینا شد همراه چندتا ازمایش دیگه هم بودن

منم بهداشت دادم رایگانه

میتونی بری بهداشت آزمایش بدی رایگانه

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری