خانمهای تبریزی آزمایش گلوکز کجا دادین

۲ پاسخ

من آزمایشگاه دنا،تو ۱۷ شهریور ،پودرش خوشمزه بود از نظر من لیمویی بود،آزمایشگاه حیات هم خوبه هم خلوته هم پودرش پرتقالی،ببین دکترت کجارو میگه برو اونجا

بله من دادم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد