خانومای گرگانی آزمایش گلوکز کجا دادین؟
و تو چند هفتگی باید داد؟

۷ پاسخ

پاستور

من میخام بهداشت مرکزی برم بعداز تعطیلات عید که میشم حدود ۲۶ هفته

من ازمایشگاه سپهر رفتم
۴۸۰ تومن
بیمه هم نداشتم

بهداشت

24 هفته
هر آزمایشگاهی میشه رفت انجام داد
من ازمایشگاه پاستور رفتم شالیکوبی

منم میخام بدونم اینو

از ۲۴هفته تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد