آزمایش گلوکز رو چند هفتگی باید انجام داد و شرایطش چطوره

۲ پاسخ

من ۲۴ هفته انجام دادم ۳ بار خون دادم شربتش برای من خیلی خوشمزه بود و خدا رو شکر اوکی بودم فقط دیگه آخراش تا خون بدم ضعف داشتم

۲۴هفته انجام دادم بین ۸تا۱۲ساعت ناشتا باید باشی بستگی به دکترت داره چندبار خون بدی من ۴بار خون دادم با آزمایش ادرار شربتش تهوع میاره بعدش آزمایش آخر دیگه داشتم از حال میرفتم خیلی اذیت شدم ولی بستگی به بدن هر فرد داره از الان استرس نگیر

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری