سلام مامانا رفتید آزمایش گلوکز و چقدر هزینش شد .

۶ پاسخ

بله امروز دادم
کلا ۱۴۳ تومن شد

من ازمایشم کامل بود فقط قند نبود تیروئید انزیمای کبدی قند و بقیه موارد ۲۵۰۰ با بیمه ۴۱

تومن٣٨٨

بره من ازمایش گلوکز ازمایش ناشنا با عفونت شد۵۴۱

من ازمایش تیروئید و کم خونی و ی سری دیگه هم شاملش میشد ۱/۳۶۰ شد

من قند دوساعته رفتم .
گلوکز نمیتونستم بدم
بدم میومد .
قند دو ساعته دادم .

سوال های مرتبط

مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی