۴ پاسخ

من بیمه تکمیلی دارم پولی ندادم

من صایین قلعه ام. درمونگاهمون با هزینه خیلی خیلی ناچیز آزمایشو برمیداره.من بخاطر اینکه قندم یخوردع بالا بود محلول گلوکز رو نداد ولی قند ناشتایی دو ساعت بعد صبحانه و سه ماهه رو گرفت ازم ۳۲ تومن شد بیمه ام ندارم

ازمایش‌گلوکزم با ازمایش عفونت ادراری و تیروئید و ویتامین د۳ تقریبا ۸۰۰ تومن شد،بیمه تامین‌اجتماعی دارم

من بیمه تامین اجتماعی هستم ۲۶۰بود فک کنم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری