خانما ازمایش گلوکز هزینش چقدر شد

۵ پاسخ

واسه من ۱۷۵۰میشد چون مال کم خونی و ویتامین دی و تیرویید هم همراهش بود بیمه داشتم رایگان شد برام فقط ۶۰هزار فرانشیست دادم

من ازمایشگاهی رفتم ک طرف قرارداد بابیممون بود 800میشد رایگان افتادبرام

حدود ۶۰۰خصوصی

برو بیمارستان دولتی اگه بیمه داری رایگان

به من جز گوگلز آزمایش تیروئید و چند تا چیز دیگه نوشته بود شد ۸۲۵

سوال های مرتبط

مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری