۳ پاسخ

من از طرف بهداشت رفتم رایگانه همه ازمایشایی کع دادک

من پنج شنبه دادم دوشنبه جوابش میاد با بیمه تکمیلی ۲۵ هزار تومن دادم

برا من هزینه نداشت چون بیمه بودم بهداشت دادم هیچ هزینه ای ندادم جوابشم یه روزه اومد

سوال های مرتبط

مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری