من میخام برم بهداشت که رایگان باشه 😅🤰🏻🩵
بعدش برم سونوی رشد
هزینه ی سونو ها خیلی زیاد شده اخه 😮💨😮💨
من صبح دادم با آزمایش تیروئید و ادرار و اینا شد ۶۵۰
تو بهداشت دادم رایگان
من ۴میلیون و ۴۰۰دیروز دادم
تحمل گلوکز و آزمایش خون و تیروئید و ادرار باهم با بیمه سلامت ۷۴۰
بستگی داره اگ از سمت بهداشت بری هیچی رایگانه
سلام با بیمه از میشد ۱/۲۰۰
من دور پیش همراه ادرار و اینا
شد 790
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.