سلام خانما هزینه ازمایش گلوکز و قند چقدر میشه؟؟

۷ پاسخ

فقط گلوکز نمیدونم .ولی تیروئید و ویتامین د۳ .و cbcو ادرار و گلوکز باهم ۱۴۰۰

برا من با ازمایش ادرار 1100

من با بیمه نیرومصلح ۱۵۰ تومن

واسه من ازاد شد 500یک مرحله ای بودا البته دو ماه پیش بود

من با بیمه تامین شد ۴۰۰

بهداشت ۶۰ تومن

من رفتم شد ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان موش موشک🐭 مامان موش موشک🐭 ۹ ماهگی
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی