۶ پاسخ

۳۸۰ گرفتن از دوستم

۵۰۰شد واسه من آزاد

من امروزشدم۲۲هفته و۳روز دکترم برام ازمایش گلوکز نوشته اما نگف کی برم ؟؟چندهفته بایدبرم؟؟

من رفتم گرونترین ازمایشگاه ۳۵۰ تومن شد تازه کنارش چنتا ازمایش دیگم داشن

گلم من بیمه ندارم ازاد۴۸۰تومان گرفتن

اگر بهداشت بری ازمایش بدی رایگانه

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری