خانما هزینه ازمایش گلوکز چقدر؟؟

۱۲ پاسخ

۶۲تومن

بستگی داره ازمایشت چند مرحله ایی و پارامترهای دیگه هم باهاش انجام بشه یا نه ؟!!!

برای من خون دو مرحله ایی بود همراه تیروئید و کشت ادرار ۳۷۰ شد

امروز دادم با بیمه سلامت شد ۳۵۸ هزارتومن

من من نزدیک ۸۰۰شد

۱۳۰۰ شد با بیمه تکمیلی هیچی ندادم

۵۰ تومن دادم
آزمایشگاه مرکزی

من با بیمه بیست تومن شد

اگه از بهداشت بنویسن و بیمارستان بدی رایگان

من صد تومن دادم با بیمه... اما مرکز بهداشت رایگان انجام میده

واسه من با بیمه سلامت شد ۶۰۰

تازه شنبه میخام برم

برای من ۱۱۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان موش موشک🐭 مامان موش موشک🐭 ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری