هزینه ازمایش گلوکز چقدر شد براتون؟

۱۳ پاسخ

من بهداشت نوشت رایگان انجام دادم

با بیمه تکمیلی رایگان

امروز با بیمه تکمیلی ملت انجام دادم ۴۸۰تومن بود ازمن۹۸هزارتومن فقط گرفت ازمایشگاه هم رفتم ن بهداشت

ازاد 390 ایناس

۵۰۰تومن

رایگان بود

۲۵۰ تومن

من باتامین رفتم۵۰۰

با بیمه هیچی نگرفتن ازم

با بیمه تکمیلی رایگان شد برا من

با بیمه دی رایگان

۱۲۰۰

رایگان میگیرن

سوال های مرتبط

مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی