۱۱ پاسخ

اکو قلب جنین؟ من درمانگاه خیریه رفتم با بیمه ۶۷۰ آزادش ۲۲۵۰ بود

ازمایش گلوکز با بیمه شد ۶۹ تومن
اکو قلب هم از خودم دکترم فرستاد ن برای جنین شد صدوخورده ایی بیمارستان امام حسین

من از طرف بهداشت میرم امروز آزمایش گلوکز مجانیه

اکو قلب مال چند هفتس؟ دکتر مینویسه؟

اکو قلب بیمارستان دولتی رفتم کمتر از ۲۰۰ شد
ازمایش هم چیزای اضافه نوشته بود ک پرسیدم ۱۶۰۰ میشد
ولی از طرف بهداشت نامه بردم رایگان برام انجام دادن

اکو قلب مطب 1800ولی بیمارستان دولتی 500یا600ازمایش گلوکوز از سمت بهداشت بری رایگان

با انومالی انجام دادم حدودا سه تومن شد فکر کنم۱۴۰۰اینا بود اکو قلب
ازمایش گلوکز هم ی بار ازمایش دادم ۱۲۰۰ی بارم ۳۰۰شد اولی چکاپ کامل بود دومی تکرار ازمایش گلوکز

با بیمه نزدیک ۵۰۰ دادم

من ازاد ازمایش۴۰۰دادم

من آزاد ۲۴۸۰ دادم

بیمه داری؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته چهلم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان موش موشک🐭 مامان موش موشک🐭 ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری