هزینه ازمایش گلوکز چقدر شد برا شما؟

۹ پاسخ

من بهداشت نوشته واسم رایگانه گفت

۳ مرحله ای ازاد شد ۹۰۰ خردی

بهداشت درخواست داد رایگان

واسه من امروز دادم ۴مرحله ای بدون اون شربته شد ۱۳۰۰

۱۴۷تومن یه مرحله ای

برای منم بهداشت نوشت ولی آزمایشگاه بیرون انجام دادم چون بهداشت یه جاهایی زیاده رویی میکنن ..۴ مرحله بود ۱۲۰۰ شد

4مرحله ای 320

با بیمه تامین سه مرحله ای ۲۰۰

رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی