خانوما شما چند هفته آزمایش گلوکز دادین ؟
هزینه ش چقدر شد ؟

۱۳ پاسخ

عزیزم تو بابلسر سیسمونی سرا بزرگ داره؟؟؟

من ک هنوز ندادم..

ما که قند داریم هم باید این ازمایش بدیم؟؟ همه میدن؟؟

من ۲۵ هفته رفتم ازمایشگاه پاستور یکو ۴۰۰ دادم با بیمه تامین اجتماعی

من دور پیش دادم ۱۲۲۱ شد هفته ۲۴

رایگان دادم .چون ماما خانه بهداشت نوشت برام .هفته ۲۷ بارداری بودم دادم

۲۵ هفته با آزمایش تیرویید و ادرار ۳۷۰

من دو روز پیش دادم رایگان بود برام. ولی فیشش نگاه کردم. کشت ادرار و گلوکز و تیرویید و اینا همش ۸۰۰ تومن شده بود

دوروز پیش ۲۵۰ هزار

من این هفته میرم

بین هفته ۲۴ الی ۲۸ باید بری
من ازمایشگاه بیمارستان حضرت زینب رفتم تمام ازمایشهامو
گلوکز هم هزینه خیلی پایینی داشت

من رایگان بود
بیمه سلامت هستم
هفته ۲۴ رفتم

هفته ۲۴
۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری