عزیزم تو بابلسر سیسمونی سرا بزرگ داره؟؟؟
من ک هنوز ندادم..
ما که قند داریم هم باید این ازمایش بدیم؟؟ همه میدن؟؟
من ۲۵ هفته رفتم ازمایشگاه پاستور یکو ۴۰۰ دادم با بیمه تامین اجتماعی
من دور پیش دادم ۱۲۲۱ شد هفته ۲۴
رایگان دادم .چون ماما خانه بهداشت نوشت برام .هفته ۲۷ بارداری بودم دادم
۲۵ هفته با آزمایش تیرویید و ادرار ۳۷۰
من دو روز پیش دادم رایگان بود برام. ولی فیشش نگاه کردم. کشت ادرار و گلوکز و تیرویید و اینا همش ۸۰۰ تومن شده بود
دوروز پیش ۲۵۰ هزار
من این هفته میرم
بین هفته ۲۴ الی ۲۸ باید بری
من ازمایشگاه بیمارستان حضرت زینب رفتم تمام ازمایشهامو
گلوکز هم هزینه خیلی پایینی داشت
من رایگان بود
بیمه سلامت هستم
هفته ۲۴ رفتم
هفته ۲۴
۱۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.