۷ پاسخ

والا من امروز درمانگاه عادی رفتم ۳۸۰ گرفت ازم

من شخصی رفتم. با بیمه تامین اجتماعی ۳۸۵

من دولتی شد 11هزار تومن

منم بهداشت میدم

من چکاپ و آزمایش ۳مرحله ای گلوکز رو با بیمه تامین اجتماعی تو بیمارستان دولتی انجام دادم ۲۵۰هزارتومن

من شخصی رفتم با بیمع ۳۵۰

بهداشت رایگان

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی