۱۳ پاسخ

بهداشت نوشت رفتم درمانگاه رایگان شد

از طرف بهداشت فرستادن رایگان شد

بیمه تامین خصوصی
گلومز و کم خونی و اوره و کراتین و کشت ادارا
یدونه هم گروه خون ازاد
شد ۴۰۰

خصوصی با تامین ۵۲۵هزارشامل قند.. تیروئید.. پروتئین.. عفونت ادرار

با سلامت ۱۶۴۰

با بیمه تامین۲۹۵

خصوصی رفتم بیمه دارم چه برم خصوصی چه دولتی هزینش یکی میشه از طرفی هم جواب خصوصی دقیق تر و زود میاد
من آزمایش ادرار و کم خونی هم کنارش داشتم آزادش همش باهم میشد ۳۴۱ که با بیمه سلامت شد ۲۰۷ هزار تومان
بهداشتتونم اگر آزمایشگاه داشته باشه رایگان میشه ولی من نرفتم چون یه بار تیروییدمو انجام داده بود عددش با آزمایشگاه بیرون متفاوت بود حالا شهر شمارو نمیدونم

خصوصی رفتم بیمه تکمیلی رایگان شد

بیمارستان دولتی رفتم 200هم نشد

۲۷۰ بیمه سلامت

من با بیمه خصوصی شد ۲۶۰

بهداشت رایگان بود ولی ۴۰ تومن هزینه پودر گرفتن

خصوصی با بیمه ۲۶۰تومن

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری