آزمایش گلوکز چقدر هزینه ش تازگی‌کسی انجام داده؟

۱۲ پاسخ

برای من آزمایش قند ۴ مرحله ایی بود
آزمایش ادرار و تیروییدم داخلش بود
۲۳۰۰ شد ولی چون بیمه داشتیم ۷۰۰ گرفت

امروز انجام دادم آزاد جای خصوصی ۳۶۵ تومن اما فقط و فقط گلوکز سه مرحله ای بود

ازادش ششصد بود
گلوکزو کشت ادرار و سی بی اس و تیروئید
با بیمه هیچی ندادم

ارزونه حدود ۴۰۰.۵۰۰

برا من جز گلوکز چندتا فاکتور خونی و گشت ادرار هم داشت شد ۲تومن

با بیمه ۲۲۰ شد برا من

منکه رایگان از من گرفتن

من انجام دادم شد ۳۸۰

1400ازاد

من با بیمه ۶۰هزار تومن

من پنجشنبه انجام دادم دو مرحله ای تو بیمارستان ناظران ۱۲۰۰ شد

من ازاد ۱.۲۰۰ اینا فک کنم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی