برای من آزمایش قند ۴ مرحله ایی بود
آزمایش ادرار و تیروییدم داخلش بود
۲۳۰۰ شد ولی چون بیمه داشتیم ۷۰۰ گرفت
امروز انجام دادم آزاد جای خصوصی ۳۶۵ تومن اما فقط و فقط گلوکز سه مرحله ای بود
ازادش ششصد بود
گلوکزو کشت ادرار و سی بی اس و تیروئید
با بیمه هیچی ندادم
ارزونه حدود ۴۰۰.۵۰۰
برا من جز گلوکز چندتا فاکتور خونی و گشت ادرار هم داشت شد ۲تومن
با بیمه ۲۲۰ شد برا من
منکه رایگان از من گرفتن
من انجام دادم شد ۳۸۰
1400ازاد
من با بیمه ۶۰هزار تومن
من پنجشنبه انجام دادم دو مرحله ای تو بیمارستان ناظران ۱۲۰۰ شد
من ازاد ۱.۲۰۰ اینا فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.