۶ پاسخ

۵۰۰ خورده ای

هزینش تومرکز بهداش ۶۰تومن بود جوابش درست درنیومد رفتم بیرون با دفترچه تامین ۵۴۰تومن شد

ازمایش گلوکز باید ۸ساعت ناشتا باشی.برای ادرار نه .
اره برامن که نوشته بودن ادرار‌ ولی فکرکنم برا همه داره‌

مال من 600

۷۰۰ فکر کنم

من ازمایش ادرار رفتم بیمارستان دولتی ۱۲ هزارتومن شد.ازمایش گلوکز و بهداشت انجام دادم رایگان

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری