ازاد ۴۵۰ شد
اره عزیزم انجام میدن
منم بهداشت رفتم رایگان بود، بری خانه بهداشت به مرکز بهداشت ارجاعت میده اونجا رایگان واست تست میگیرن تازه کنار آزمایش قند خون چکابم واست مینویسن
من رفتم رایگان بود
با بیمه تامین ۲۵۰ تومان
همون گلوکز؟ من چهارشنبه دادم یه ۵۰۰ شد
من رفتم بهداشت نزدیک خونمون ۱۰۰ تومن
چهارشنبه رفتم
یک میلیون صد دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.