من نامه از بهداشت گرفتم رفتم آزمایشگاه مرکزی شهرمون همونجا ک برا ازدواج میرن رایگان دادمش میگن همه جا اینجوره
من رفتم با بیمه سلامت شد 300
بدون بیمه گفت میشه 450
برو درمانگاه فرهنگیان آزادش میشه ۴۰۰ و خورده ای شایدم کمتر اگه ازمایش دیگه ای هم نداشته باشی
عزیزم همه آزمایشگاه ها فرق دارن
بستگی داره دکتر چه چیزهایی اضافه کرده به آزمایش من دادم ۱۵۰۰
برای بعضی ها تا ۳ تومن رفته
نسخه ببری آزمایشگاه بهت میگن چقدر میشه
آزمایشگاه نیلو رفتم دقیقش یادم نیست ولی بدون بیمه حدوداً دوملیون و خورده ای شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.