سلام قیمت ازمایش قند بددن بیمه چقدر است؟

۵ پاسخ

من نامه از بهداشت گرفتم رفتم آزمایشگاه مرکزی شهرمون همونجا ک برا ازدواج میرن رایگان دادمش میگن همه جا اینجوره

من رفتم با بیمه سلامت شد 300
بدون بیمه گفت میشه 450

برو درمانگاه فرهنگیان آزادش میشه ۴۰۰ و خورده ای شایدم کمتر اگه ازمایش دیگه ای هم نداشته باشی

عزیزم همه آزمایشگاه ها فرق دارن
بستگی داره دکتر چه چیزهایی اضافه کرده به آزمایش من دادم ۱۵۰۰
برای بعضی ها تا ۳ تومن رفته
نسخه ببری آزمایشگاه بهت میگن چقدر میشه

آزمایشگاه نیلو رفتم دقیقش یادم نیست ولی بدون بیمه حدوداً دوملیون و خورده ای شد

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد