۸ پاسخ

900 هزار آزاد تکمیلی داشته باشی طرف قرار داد برین رایگان

من یه هفته پیش رفتم آزاد۳۵۰هزارتومن

منم رایگان

الان من تو بهداشتم ۹ تومن شد با بیمه تامین

من آزاد رفتم آزمایشگاه خصوصی برای آزمایش قند بارداری والا ۶۵۰دادم

من تکمیلی رایگان شد .تامین اجتماعی ۲۵۰ می شد آزادش نزدیک ۴۰۰ و خورده ای.برو بهداشت ی جا معرفی میکنه رایگان اگه بیمه نداری

زنگ‌بزن از آزمایشگاه بپرس. بستگی به بیمه ات داره برای من حدود ۵۰تومن شد

آزمایش تحمل گلوکز رایگانه

سوال های مرتبط

مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد