سلام خانما کسی نمیدونه هزینه آزمایش قند چقدر؟

۸ پاسخ

بهداشت میری تقریبا رایگان انجام میدن

دفعه دوم فقط قند دومرحله ای رفتم 95هزار با بیمه

برا من با آزمایش های تکمیلی و هپاتیت شد حدود یه تومن

فقط قند ۱۵۰تا۱۷۰هزینه شه که از هرکسی پرسیدم همین قیمت‌ها گفته خوردم۱۶۰شد

من قند سه مرحله ای با تیروئید و ادرار و غلظت خون ازم ۴۰۹تومن گرفت

توشهرما بابیمه تامین شده ۹۶۰

ن بهداشت نرفتم مگ به داشتم انجام میده

با بیمه ۸۰ تومن ازم گرفتن ..چهارمرحله به فاصله یک ساعت خون دادم

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیدین مامان آیدین ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا💙 مامان ایلیا💙 ۶ ماهگی