خانما هزینه ازمایش قند بارداری بدون بیمه چقدر میشه ؟

۳ پاسخ

ازاد ۱ و خورده ای میشه بستگی به جایی که ازمایش میدی هم داره من بیمه داشتم ولی ازادش رو زده بود ۱/۷۰۰

نهایت ۴۸۰بشه شایدم کمتر بشه بستگی داره دکتر چی نوشته باشه مثلا من بجز گلوکز ویتامین دی هم بود که ۳۰۰خورده ای بود

چند روز پیش دادم ۳۸۰ شد

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نِـــلــا مامان نِـــلــا روزهای ابتدایی تولد