۶ پاسخ

300 و خورده ای شد

۶۰۰

حدود ۵۰۰
البته من ازمایش ادرار هم داشتم

ماله من بیمه سلامت بود ۹۸تومن شد آزمایشگاه دولتی

بدون بیمه ۵۰۰ و خرده ای
با بیمه ۳۰۰

من هفته پیش دادم عزیزم برا من با بیمه تکمیلی رایگان شد من آزمایش تیروئید هم داشتم شد 300خورده ی

سوال های مرتبط

مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری