۴ پاسخ

اگه دکتر بهداشت بنویسه هیچی نمیشه فکر کنم

بستگی به جایی که میری داره
من آزمایش قند ناشتا ، قند دو ساعت بعد صبحانه ، قند سه ماهه ، تیرویید ، کم خونی و گلبولهای قرمز و سفید و... ، ویتامین دی شد ۸۴۰ تومن

با تامین حدود ۱۳۰۰البته ازمایش تیروئید هم داشتم باهاش

آزاد حساب میشه،و آزاد ۱۲۰۰هست ما بیمه داشتیم هیچی نگرفتن ازمون

سوال های مرتبط

مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان اهورا و تودلی مامان اهورا و تودلی ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی