۵۰۰ تقریبا
من ۴ مرحله ای بود ازمایش ارار و کمخونی هم بود ۳۶۰ شد البته درمانگاه رفتم
برا من 1250 شد آزمایشگاه دولتی میگن خیلی کمتره
بری بهداشت رایگانه
برای من آزاد ۷۰۰ شد
رایگان
ممنون
بهداشت رایگان
اگ از طرف بهداشت درخواست بدنن فک کنم رایگان
۸۰۰ بدون بیمه ۶۰۰ با تامین اجتماعی
مال من رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.