بعد عید ۹۸۰ رفتم تأمینم البته نمیدونم تأثیر داشت یا نه
مرکز بهداشت میخواستم برم رایگان بود گفتن جواباش امکان اشتباه بودن داره چندباری شده خود بهداشت گفت بهتره بیرون بری
ازمایشگاه 500 تا 600 تومان
من تو بهداشت دادم رایگان بود
من تو بهداشت دادم ۲۳۰تومن
قبل عید ازاد حدود 680 اینا درومد
فکر کنم بهداشت رایگان باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.