خانما هزینه آزمایش قند بارداری چقدره؟

۱۰ پاسخ

برا من آزمایش کاملم 1/200 بوده ولی ازم پول نگرفتن چونک بیمه داریم

رایگانه فقد خودت پودر میخری اونم میشه ۵۰ تومن بعضی ها هم خودشون میدن پودر

رفتم بیمارستان 50هزارتومن گرفتن

15تومن

من انجام دادم ۹۰۰ شد

من این هفته آزمایش دارم

من رفتم درمانگاه ۲۰ تومن شد.

هرجایی یه قیمت داره.واسه من ازمایش قند و کم خونی و ویتامین دی وتیرویید شد حدود۷۰۰

بستگی داره دوستم تو خانه بهداشت انجامش داده بود با بیمه ۵٠ هزار ازش گرف ولی بیرون زیر ۶٠٠ تومن نی

گلوکز؟ که باید پودر بخوریم منظورته؟
رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان اهورا و تودلی مامان اهورا و تودلی ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی