سلام مامانای قشنگ
برای آزمایش قند هزینه میگیرند؟چقدر هست؟

۸ پاسخ

بهداشت رایگان

بهداشت رایگانه
ی بار درمونگا رفتم شد ۱۲۰
ازمایشگاه خصوصی هم شد ۱ و ۸۰۰ با بیمه

بهداشت بری رایگانه من رفتم گفتن شربتمون تموم شده بیرون ازمایشگاه دادم۵۶۳تومن شد

بهداشت بری رایگان میگیرن ازت

برا من ۵۰۰شد

سلام ازمایش دیابت برا من ۷۰۰ شد

شبکه بهداشت رایگان

آزاد یک میلیون

سوال های مرتبط

مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیدین مامان آیدین ۴ ماهگی