عزیزان هزینه آزمایش قند چقدر هست؟

۷ پاسخ

من با بیمه نزدیک 300

من رفتم بهداشت شد ۳۰ تومن

مگه ازمایش های بهداشت قابل اعتماده من دکترم حتی ازمایشگاه های دیگه نمیذاره برم دوجارو ادرس میده که برم شخصی هم نیستن که بگم پورسانت میگیره

من آزاد دادم ۱۲۰۰ شد

حدودی ۳۰۰ تومن بود با بیمه .

آزاد فک‌کنم ۳۰۰ ۴۰۰ باشه.برو بهداشت رایگانه

بهداشت باشه رایگانه، یا نهایت در حد ۳۰, ۴۰ ولی آزاد خبر ندارم

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا💙 مامان ایلیا💙 ۶ ماهگی