هزینه آزمایش قند چقدر هستش خانوما؟

۵ پاسخ

برای من آزاد700تومن شد

قند با ادرار با بیمه تامین شد ۲۹۰ بهترین ازمایشگاهم رفتم.جاهای دیگه شاید ارزون تر میشد .ازمایش خاصی نیست قیمتشم پایینه

من بیمه‌م سلامته با ازمایش کشت ادرار ۴۹۰ تومن شد البته ازمایش کم خونی و کمبود ویتامین دی هم دکتر نوشته بود برام ازمایش خونمم ۴ مرحله‌ای بود

من بیمارستان رفتم با ادرار ۷۰تومن بینه سلامت بودم

آزاد ۳۰۰ تومنی میشه با آزمایش ادرار

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین ۴ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری