۵ پاسخ

بین ۸ تا ۱۲ ساعت باید ناشتا باشی

۸تا ۱۰ ساعت اصلا هم سخت نیس تو یجای خنک شربت رو بخور

سلام عزیزم من از نه شب به بعد دیگ چیزی نخوردم.

8 تا 10 ساعت

8ساعت بعضیا هم میگن10ساعت

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری