۶ پاسخ

با بیمه تکمیلی برا من رایگان بود

من اینده دادم شد۵۰۰

یکی دوهفته پیش دادم کل ازمایشم ۹۰۰ تومن
تیروئید و ادرار و آنزیم کبدی هم بود

با بیمه من چهارشنبه انجام دادم صد و بیست پنج هزار تومن شده بود

مراکز بهداشت رایگانه

هزینش زیاد نمیشه من آراد شد ۳۷۰

سوال های مرتبط

مامان موش موشک🐭 مامان موش موشک🐭 ۹ ماهگی
مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری