۸ پاسخ

این آزمایش برای چیه

من بهداشت انجام میداد ولی قبول ندارم رفتم آزمایشگاه پارس فک کنم ۴۸۰ شد

از بهداشت فرستاده شدم رایگان بود

بهداشت رایگانه

بهداشت برو رایگانه
از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته میتونی بری

بهداشت گفت 24هفته بیا برای آزمایش قند
خودمون می‌فرستیم یک جایی رایگان هست هزینش

فکرکنم بهداشت رایگانه

و اینکه چند هفته باید رفت؟

سوال های مرتبط

مامان پـنــاه..؛🌸 مامان پـنــاه..؛🌸 ۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری