ازمایش گلوکز چند هفته باید انجام بدیم

۶ پاسخ

برامن۲۴هفته ازمایش نوشت

به من گفته داخل ۲۶ برم گفتویه فته تا ده روز دیگه برم یعنی میشه دقیاق یا ۲۵تمام یا ۲۵هفته و ۳ روز برم منم ده روز بعد میرم ۲۵هفته وسه روز میرم

۲۴تا۲۸وقت داری

از ۲۴تا ۲۶ من فردا صبح باید برم
از اول حاملگی افت فشار داشتم نمی‌دونم چی ب سرم بیاد

من فک کرد 24 هفتس دکترم گفت 28 هفته تازه مینویسم ک دو هفته بعدش انجام بدی

۲۶ ۲۷

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری