آزمایش گلوکز تو چند هفته باید بدیم؟

۹ پاسخ

دکترت بهت میگه

۲۴تا۲۸هفته

سونو گرافی پیش کی میرین

سلام ببخشید شما از تربت حیدریه هستین.

از۲۴ تا ۲۸ هفته میشه بری
دکترم بهم گفت ۲۴ هفته برو،من امروز ۲۴ هفته و ۳ روزم بود رفتم

۲۴ تا ۲۸

۲۴هفته شدی برو بده

چه ازمایشیه

من ۲۵ رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری