خانما من ۲۵ هفته هستم میتونم برم ازمایش گلوکز بدم

۵ پاسخ

اصلا حوصله ازمایش ندارم
ینی حالم بد میشه از گرسنگی
هی امروز فردا میکنم برای ازمایش

من چهارشنبه میرم انجام میدم

اره از همه 24تا 26میتونی

اره عزیزم

اره از ۲۴ تا ۲۸ میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوهام مامان مامان دوقلوهام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری