۹ پاسخ

چرا چهاربار..‌

من فردا دارم احساس میکنم خیلی بده من از شیرینی بدم میاد

خدارو شکر ان شاءالله بتونی تحملش کنی و قندت نرمال باشه 🫂⚘

خوشمزس 😋

خیلی دلم خاست دوباره بخورم😂😍🤤

منم خوردم منتظرم برم ازمایش اولو بدم

خوشمزست؟

😢😢خیلی روز بدی بود

اتفاقا منم الانم تو این وضعیتم

سوال های مرتبط

مامان باران🌧️🩷🌸 مامان باران🌧️🩷🌸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی