هزینه با بیمه تامین چقدرع
من سه شنبه و جهار شنبه میرم انجام میدم
هزینه آزمایش چقدر؟
بنظر سخت میاد اما قابل تحمل هستش. فقط باید جات خنک باشه هوا بهت بخوره . جات گرم باشه حالت تهوع میگیری بالا میاری
امروز پونزدهمه😁
بعد آزمایش ک اگه خدا کنه دیابت نداشته باشی چیزای شیرین نخور من به امید اینکه دیابت نداشتم خوردم الان دیابت دارم
ان شاءالله به خوبی بگذرونی
ولی تاریخ ۱۵ هست
اینآزمایشواسهچیه؟؟؟
امروز ۱۵هم مگه نیست
وایی وقتی میبینمش حالم بد میشه 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
واسه توام ۴ مرحله ایه؟ منم شنبه باید انجام بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.