به وقت آزمایش گلوکز😅🥲
۱۴۰۴/۱۲/۱۲

تصویر
۱۱ پاسخ

هزینه با بیمه تامین چقدرع

من سه شنبه و جهار شنبه میرم انجام میدم

هزینه آزمایش چقدر؟

بنظر سخت میاد اما قابل تحمل هستش. فقط باید جات خنک باشه هوا بهت بخوره . جات گرم باشه حالت تهوع میگیری بالا میاری

امروز پونزدهمه😁

بعد آزمایش ک اگه خدا کنه دیابت نداشته باشی چیزای شیرین نخور من به امید اینکه دیابت نداشتم خوردم الان دیابت دارم

ان شاءالله به خوبی بگذرونی
ولی تاریخ ۱۵ هست

این‌آزمایش‌واسه‌چیه؟؟؟

امروز ۱۵هم مگه نیست

وایی وقتی میبینمش حالم بد میشه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

واسه توام ۴ مرحله ایه؟ منم شنبه باید انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد