خدا رو شکر این آزمایش هم گذشت🤲😅

۱۴۰۴/۱۲/۲۶

تصویر
۸ پاسخ

من باید امروز میدادم ولی چون سرما خوردم شد برا هفته بعد😭

منم تازه اومدم خونه
داشتم قش میکردم‌دیگ

امروز دادم متاسفانه شکست خورد معدم پس زد فردا برم واسه تکرارش😑😑

کدوم هفته باید برای این ازمایش بریم؟؟

منم دیروز دادم مردم و زنده شدم

خیلی بد بود😢 میخام فردا انجام بدم چند ساعت ناشتا بودی؟!؟

🤭🤭🤭🤭🤭

شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی