به وقت ازمایش😂❤️
طعم زهرمار میداد ولی😂🫠
۱۴۰۴/۱۲/۱۸

تصویر
۹ پاسخ

پرتقالی مزش عالیه اینارو فهمیدم میگن خیلی بدمزه و بینهایت شیرینه

چند ساعت طول میکشه عزیزم

پرتقالش خیلی خوشمزه اس این چ طمعی بود مگه

دیرنرفتی؟

عزیزم قبلش چند ساعت ناشتا بودی ؟؟

من ک پرتقالی بود خوشمزه بود ولی اخراش دیگه حال آدم و بهم میزد چون شیرین

پرتقالیش که خیلی خوشمزه بود

منم پرتقالی خوردم خوب بود ولی اخرش بد مزه شد😅

چرا سفید

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد