پرتقالی مزش عالیه اینارو فهمیدم میگن خیلی بدمزه و بینهایت شیرینه
چند ساعت طول میکشه عزیزم
پرتقالش خیلی خوشمزه اس این چ طمعی بود مگه
دیرنرفتی؟
عزیزم قبلش چند ساعت ناشتا بودی ؟؟
من ک پرتقالی بود خوشمزه بود ولی اخراش دیگه حال آدم و بهم میزد چون شیرین
پرتقالیش که خیلی خوشمزه بود
منم پرتقالی خوردم خوب بود ولی اخرش بد مزه شد😅
چرا سفید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.