به وقت آزمایش ۱۴۰۴/۱۱/۲۰

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم از قبل باید نوبت بگیریم یا لازم نیست؟
شرایطش چیه
من فردا میخوام برم

وای من خیلی ازش میترسم
چون وقتی یه ذره شیرینی جات میخورم حالمو بهم میزنه

وای چ زود میگذره این دوران 😢😢😢

منم الان منتظر مرحله دومشم 😅
خوش مزه ام بود تازه

اینو کی گف بخورین؟؟

اخ متنفرم از این ازمایش واقعا وقتی قند ساده همونارو می سنجه موندم چرا باردارو اذیت میکنن با این ازمایش

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان خانم کوچولو🩷 مامان خانم کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری