سلام از صبح روز آزمایش پودر قند
۲۰/۱۱/۰۴

تصویر
۷ پاسخ

خیلی هم خوشمزس🤭😋

من فردا باید برم

وای چقدر متنفرم از این آزمایش

منم خوردم بعدش حالت استفراغ گرفتم

من دوبار ازمایش دادم اصلا سخت نبود.فقط دفعه دوم که رفتم خواست خون چهارموبگیره یکم ضعف کردم چون گرسنم شده بود

منم نیم ساعتیه خوردم

وای خدا بهت رحم کنه عزیزم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ستیا وفسقلی🥰 مامان ستیا وفسقلی🥰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان🩵👶 مامان ماهان🩵👶 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان نویان 🍼🤱 مامان نویان 🍼🤱 هفته چهلم بارداری