بالاخره منم اومدم برای آزمایش قند 😟

بماند به یادگار از ۱۴۰۵/۰۳/۰۴

تصویر
۳ پاسخ

منم تازه ازمایشش دادم اومدم خونه خوب بود همه چی فقط فشارم میوفتاد

وای وای انشالله راحت تموم کنی
من بعد شربت تا شب حالت تهوه و سردرد میگرنی داشتم چشمام به زور باز میشد

به به پرتقالیه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جان🩵 مامان نی نی جان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری