خدای به امید خودت

بماند یادگار از ازمایش قند بارداری
۱۴۰۵/۰۳/۱۷

تصویر
۵ پاسخ

خداروشکر دکترم اینو نخواست اینو ازم

به سلامتی عزیزم باید ناشتا باشی بخوری چون منم باید تو این هفته بگیرم

من اینقدر میترسم از این ازمایشههههه مخصوصا کدتهوع دارم اول صبح

وووی بد مزه اس ؟

مزش بده؟؟

سوال های مرتبط

مامان ستیا وفسقلی🥰 مامان ستیا وفسقلی🥰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان خانم کوچولو🩷 مامان خانم کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری