بماند به یادگار آزمایش قند من وپسرم😘🩵تاریخ11 / 1 /1405

تصویر
۶ پاسخ

صبح دادم پریروز ولی خب دسترسی به نت نبود الان گذاشتم

بدترین ازمایش عمرمم
وقتی میبینم هم حالم بد میشع
چرا این موقع میدی باید صبح بدیاا

برا منکه خوشمزه بود اما ازمایش خون دردسره خیلی بد رگم هر سری چند جا باید سوراخ کنن تا رگمو پیدا کنن

من سر دخترم آلبالویی برداشتم یعنی با عشق میخوردماااا

وای از خوردن این متنفر نیستم از سه ساعت اونجا نشستن متنفرم 😂

واییی من از الان استرس دارم چجوری میخوام بخورمش 😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جان🩵 مامان نی نی جان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ستیا وفسقلی🥰 مامان ستیا وفسقلی🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد